מבצעים חמים במחירים הכי זולים בישראל | משלוחים לרוב חלקי הארץ בחינם ........  |  
*מומלץ לגלוש באתר
 ב-Internet explorer7 ומטה

 Russian Default 
שם המוצר/פריט:אקנה בוגר דגים ללא דגנים
מחיר מחירון:₪0.00
המחיר שלנו:₪0.00
מע"מ:כולל מע"מ
דמי משלוח:₪0.00
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:0 ימי עסקים
תקופת אחריות:0
שם היצרן:Acana
מידע נוסף
 

ללא דגנים!  ACANA  PACIFICA – מזון שלם ומאוזן לחתולים מכל הגזעים והגילאים - מזון לחתולים ברמה עולמית ממרכיבים מקומיים טריים

 

האגמים הצפוניים הקרים והזכים של קנדה מפורסמים במגוון הרחב של דגים איכותיים הנמצאים שם, הכוללים הרינג, דג סנדל וחמישה זנים של סלמון.

 

המזון ACANA PACIFICA משקף את המבחר הימי העשיר של הדגים. זהו מזון לחתולים ברמה עולמית, ללא דגנים, עשוי מסלמון טרי, דג סנדל והרינג הנתפסים באוקיינוס השקט מחוץ לאי הצפוני ונקובר ומסופקים אלינו טריים מידי יום, כך שהם לעולם לא מוקפאים וללא חומרים משמרים.

המזון PACIFICA עשוי מ-65% דגים ומלא בחלבוני דגים טעימים וקלים לעיכול להזנה אופטימאלית של החתול שלך. כל גרגר מלא בטאורין ומכיל חומצות שומן חיוניות אומגה 3 (DHA, EPA) מסלמון והרינג טריים, על מנת להגן על המערכת החיסונית ולטפח עור בריא ופרווה שופעת – הסימן החיצוני של החתול שלך לבריאות וחיות.

המזון עשיר בחלבונים ומכיל מעט פחמימות, על מנת להתאים לתזונה הטבעית של החתול שלך. המזון PACIFICAמכיל גם מבחר פירות וירקות, הכוללים חמוציות מבריטיש קולומביה, להפחתת ה-PH בשתן. ירקות ימיים אורגאניים סופגים רעלנים מהמעיים ומגבירים את קצב חילוף החומרים, וצמחים מובחרים – הכוללים עלי פטל אדום ופרחי ציפורני-החתול מזינים ומחזקים את מערכת העיכול.

המזון האיכותי של אקאנה עשוי מהמרכיבים הטובים והטריים ביותר של קנדה במתקנים שלנו, זוכי הפרסים, באלברטה שטופת השמש, קנדה. עיין במרכיבים שלנו והיווכח בעצמך – מזון ACANA PACIFICA היא דרך טבעית וטעימה לשמור על החתול שלך בריא, שמח וחזק.

אנליזה:

חלבון גולמי...35%

שומן גולמי...19%

סיבים גולמיים...3%

סידן...1.4%

זרחן...1.2%

אומגה-6...3%

אומגה-3...0.5%

טאורין...0.5%

מגנזיום...0.08%

פחמימות...26%

PH בגרגר...5.5


תוספות בוטניות:

פירות ערער...300 מ"ג/ק"ג

שורש אנג'ליקה...300 מ"ג/ק"ג

עלי פטל אדום...250 מ"ג/ק"ג

שורש שן –הארי...250 מ"ג/ק"ג

עלי מנטה...200 מ"ג/ק"ג

פרחי ציפורני-החתול...200 מ"ג/ק"ג


מרכיבים מקומיים: 

דג סלמון, תפוחי אדמה אדמדמים, דג סלמון טרי ללא עצמות, אפונה, הרינג טרי ללא עצמות, דג הרינג, דג הסנדל טרי ללא עצמות, דלעת, עלי אספסת, שמן סלמון (משומר על ידי טוקופרולים מעורבבים ורוזמרין), תפוחי עץ אדומים “דלישס”, גזר, לפת, ירקות ימיים אורגאניים (אצת ים, בלדרק, עשב ים אדום (דולסה)), פירות ערער, חמוציות, פירות ססקאטון, שורש אנג'ליקה, שורש עולש, תלתן אדום, עלי פטל אדום, שורש שן-הארי, עלי מנטה, פרחי ציפורני החתול, פרחי קמומיל, תמצית רוזמרין, אנטרוקוקוס פציום, לקטובצילוס אצידופולוס + ויטמינים ומינרלים.

 

חלוקת הקלוריות:

אנרגיה של קצב חילוף החומרים היא 4650 קק"ל/ק"ג (560 קק"ל לכוס של 250 מ"ל) עם 40% של האנרגיה מחלבונים, 35% משמני דגים, ו-25% מפירות וירקות מקומיים.

עשוי מ: שלושה דגים טריים. מקורות חלבון בעלי רמה נמוכה של אלרגן, ללא עוף, הודו או בקר.

סלמון פסיפי (האי ונקובר, BC), הרינג פסיפי (האי ונקובר, BC), דג הסנדל פסיפי (האי ונקובר, BC)

65-35-0

65% מרכיבים מדגים מקומיים

35% פירות וירקות מקומיים

0% דגנים

נקי מדגנים! PROVINCIAL – עשוי ממרכיבים ברמה עולמית המסופקים טריים מחוות הערבה המקומיות, האגמים הצפוניים הזכים ובאוקיינוס הפסיפי הצפוני, ומעובדים רק במפעל המשפחתי שלנו באלברטה השמשית, קנדה.

 


 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

חזור למעלה
מוקד ארצי: 03-5503440


לייבסיטי - בניית אתרים